Mi a Kapcsolati Marketing (MLM)? 
(Interjú Bob PROCTOR-ral )
(Interjú Bob PROCTOR-ral )
Számos          cikket lehet olvasni arról, hogy mi is ez a tevékenység. Ahány szerző,          annyi nézőpont és megfogalmazás.
Az          alábbiakban nézzük meg, hogyan vélekedik erről a szakmáról egyik táv-mentorom          - Bob PROCTOR
Ha          olvastad "A Titok"          című könyvet, akkor emlékezni fogsz Bob          PROCTOR nevére, hiszen ő volt az egyik leggyakrabban megszólaló          riportalany...
A          Networking Times MLM folyóiratban olvasott vele készült interjú alapján          összeállított anyagot fogom most közreadni az interjú készítőjének, John          Milton FOGG-nak előszavával:
"Már          többször leírtam, hogy mindent, amit tudok az MLM-ről, azt másoktól tanultam.          Szeretek tanulni, és kedvelem azokat, akik szívesen tanulnak - azokat          a férfiakat és nőket, akik az életüket a tudás megszerzésének szentelik.          Még soha az életben nem találkoztam olyan tanulóval, aki nem adott többet          másoknak annál, mint amennyit ő kapott. Így van ez Bob PROCTOR esetében          is. - ő egy kiváló tanítvány, és még annál is több, egy valódi tanító.
Mindig          jegyzetelek, amikor Bob előad (pedig, általában ez nem jellemző rám),          mert minden alkalommal van legalább négy öt olyan eredeti, velős, gondolatébresztő,          azonnal hasznosítható meglátása, amiket nem szeretnék elfelejteni.
A          következő interjút nem kell már lejegyzetelned, mivel én már leírtam.          Javasolnám viszont az elolvasását egy színes filctollal a kezedben végezni.          Mint általában, ha Bob Proctor beszél, a vezetők odafigyelnek arra, amit          mond. Élvezd azt, ami most következik!"
Róbert,          Te jelentős oktatói múlttal rendelkezel a vállaltvezetők képzése területén.          Mi vonzott Téged a Network Marketinghez?
Egy          orvos, akit nagyon tisztelek, és aki csatlakozott egy Network Marketing          céghez. Láttam a fényképét egy Network Marketinges folyóiratban, és ez          keltette fel a figyelmemet az iparág iránt, és késztetett arra, hogy egy          teljesen más szemszögből vizsgáljam azt meg.
Mi volt az, ami miatt annyira tisztelted őt?
Mi volt az, ami miatt annyira tisztelted őt?
Már          közel 40 éve tanulmányozom az agy működését, és talán őtőle tanultam mindenkinél          többet az agytevékenységről. Ő többet tud az agyról, mint bárki, akivel          eddig összetalálkoztam, vagy akinek a cikkeit olvastam. Ő nem az a típus,          aki a pénzre hajt, hanem a gyógyítás mellett kötelezte el magát. Tehát,          amikor megpillantottam a fényképét ezzel a Network Marketing céggel kapcsolatban,          arra gondoltam "Valaminek lennie kell ebben, amit én          nem értek." Ezért hát eldöntöttem, hogy utána járok          a témának.
Amikor          ezt megtettem, az iparról alkotott korábbi véleményem teljes mértékben          megváltozott. Úgy vélem, hogy pontosan olyan vagyok, mint sokan mások,          akik nem értik, hogy miről van szó, de azért azt gondolják, hogy tudják.          Ha valaki megkért volna arra, hogy mondjam el neki, mi a Network Marketing,          nem lettem volna képes elmagyarázni azt, hogy miről is van itt szó. És          mégis, ha azt kérdezted volna, "Érted, hogy miről van itt szó?"          azt válaszoltam volna, hogy "Persze", miközben az igazság az          lett volna, hogy fogalmam sincs az egészről.
Negatív benyomásod volt róla?
Negatív benyomásod volt róla?
Nem          hiszem, hogy negatív, vagy pozitív benyomásom lett volna vele kapcsolatban.          Egyáltalán nem érdekelt a dolog. Gyakran emlegetem, hogy "A saját          csapdámba estem bele". Számos előadásomon elmondtam már, hogy bármit,          amit nem értünk, hajlamosak vagyunk azt felelőtlenül kritizálni, és nevetségessé          tenni.
Mit találtál akkor, amikor a témát elkezdted közelebbről megvizsgálni?
Mit találtál akkor, amikor a témát elkezdted közelebbről megvizsgálni?
Azt          találtam, hogy abban az esetben, ha a következő feltételek megvannak -          jó vállalt, jó termék - ez talán az általam valaha is látott legtisztességesebb          jövedelemszerzési forma.          Én egy jó néhányat tanulmányoztam már a különféle jutalékkifizető rendszerek          közül, és úgy vélem, hogy az egész világmindenség meghatározott törvények          szerint működik. A Network Marketing szerintem az általam eddig megismert          vállalkozási formák közül a leginkább van összhangban a természet törvényeivel.          Az ember valóban annyit kap, amennyit valójában megérdemel. Nincsen semmiféle          bratyizás, sem kivételezés. Úgy találtam, hogy ezért meglehetősen eltér          a jelenleg megszokott vállalkozásoktól.
Melyek azok a törvények, amelyekre gondolsz, és miként veszi azokat figyelembe a Nertwork Marketing?
Melyek azok a törvények, amelyekre gondolsz, és miként veszi azokat figyelembe a Nertwork Marketing?
Nos,          vegyük például a hatás-ellenhatás törvényét, ami a világmindenség egyik          alaptörvényét képezi, és kimondja, hogy az energia mindig visszatér a          saját forrásához. Egy sokkal érthetőbb megfogalmazás szerint, "ki          mit vet úgy arat". Az akció és reakció egymással egyenlő és ellentétes          irányú. Ez a vállalkozás tökéletesen megtestesíti ezt az alapelvet. Abban          az esetben, ha valaki erőfeszítést tesz, az visszahat őrá. Az embereket          erőfeszítésük mértékében ismerik el, - az erkölcsi elismerés az egyik          nagy része a dolognak, és az anyagi pedig, a másik.
Úgy          látom, hogy az életben kétféle jövedelemfajta létezik, az egyik a pszichikai,          a másik pedig, az anyagi. A pszichikai az a megelégedettség, amiben úgy          részesülünk, ahogyan a napjainkat eltöltjük. Elegendő pénzt kell keresnünk          ahhoz, hogy megszerezhessük magunknak mindazt, amire szükségünk van, és          kedvünk szerint élhessük az életünket. A Network Marketing teremti meg          leginkább az ember számára mindkét lehetőséget.
Megfigyeltem,          hogy azok a személyek, akik igazán sikeresek ebben az iparágban valóban          szeretik azt, amit csinálnak. Ha egyszer már megértették a rendszert,          beindulnak, - és segítenek másoknak is azt megérteni. Nem szabad elfelejteni,          hogy elég sokan vannak olyanok is, akik nem sikeresek, de ezt az ő saját          hibájuknak köszönhetik. Egy másik szokatlan jellegzetessége a Network          Marketingnek az, hogy viszonylag kis különbség választja el a csúcson          lévőket az alul lévőktől.
Tudnál erről részletesebben mondani valamit, hiszen ezt az iparágat leginkább kritizálók szerint csupán néhányan, a csúcson lévők azok, akik élvezik az előnyöket, miközben az emberek túlnyomó többsége csak küszködik.
Tudnál erről részletesebben mondani valamit, hiszen ezt az iparágat leginkább kritizálók szerint csupán néhányan, a csúcson lévők azok, akik élvezik az előnyöket, miközben az emberek túlnyomó többsége csak küszködik.
Ez          valóban az, amiről az emberek is beszélnek, és mégis, ha megkérdezzük          őket, képtelenek magyarázattal szolgálni. Megint visszajutottunk a már          ismert mondáshoz: "Az emberek amit nem értenek, azt előszeretettel          kritizálják és nevetségessé teszik." Minden bizonnyal          én is ebbe a hibába estem. Az volt a véleményem, hogy még senki olyant          nem ismerek, aki ebből valamennyi pénzt is keresett volna. Nos, valóban          nem volt tudomásom arról, hogy már ilyen sokan foglalkoznak ezzel a tevékenységgel.          Voltak futó ismeretségeim hálózatépítő termékforgalmazókkal, de fogalmam          sem volt arról, hogy mennyi a jövedelmük.
Azóta          persze, már én is rájöttem, hogy szép számmal vannak olyanok, akik egészen          jól keresnek ebben a szakmában. A feleségem is egy ilyen sikeres termékforgalmazó,          és nagyon élvezi azt, amit csinál. Mostanában az időm jelentős részét          ebben az iparágban töltöm én is, mivel élvezem a hálózatépítőkkel való          együttműködést. 
A Network Marketingre oly jellemző erkölcsi elismerésen kívül, mi az, ami szerinted alapvetően segít azt megkülönböztetni a hagyományos vállalkozásoktól?
A Network Marketingre oly jellemző erkölcsi elismerésen kívül, mi az, ami szerinted alapvetően segít azt megkülönböztetni a hagyományos vállalkozásoktól?
Ég          és föld a különbség a kettő között. Ellentmondásnak tűnik, de legtöbbször          éppen azok, akik a Network Marketinget piramis játékként emlegetik, valójában          egy olyan tevékenységet folytatnak, amire tényleg a piramis elv szerinti          elosztás leginkább a jellemző!
Valamennyi          vállalkozás egy piramisnak tekinthető, de a különbség abban áll, hogy          a Network Marketingben mindenki a saját piramisa csúcsán helyezkedik el.          A vállalati életben ez egyáltalán nem így van. Jó példaként szolgálhat          erre, mondjuk egy kanadai bank. Mindössze egy féltucat bank működik csak          Kanadában. A vezető pozíciókban dolgozó alkalmazottak valóban milliókat          keresnek, miközben egy banki pénztáros mindössze 20-25 ezer dollárt keres          évente, és a pénztárosok közül is csak néhányan reménykedhetnek 35 ezer          dollár körüli jövedelemben.
Egy          személy egyszer csak fogja magát és megálmodja a vágyait, majd belekezd          egy Network Marketinges saját vállalkozásba. Ráadásul még segítséget is          kap hozzá. Ebben a szakmában mindenki szeretne a másiknak segíteni. Más          szakmákban ez szinte ismeretlen dolog.
Itt          az embernek lehetősége nyílik képességei teljes kibontakoztatására. Más          szóval, az élete folyamatosan javulhat. Egy szinte véget nem érő folyamatról          van szó. Mindössze három éve vagyok a szakma közelében, és abszolút el          vagyok kápráztatva. Az emberek ösztönösen vágynak a fejlődésre, a növekedésre          és a képességeik, adottságaik megmutatására. A vállalati környezet nem          igazán kedvez az ilyenfajta törekvéseknek, a Network Marketing pedig,          kifejezetten ösztönöz erre. A hálózatban fölöttünk állóknak kimondottan          érdeke az, hogy bennünket segítsenek.
Nos, Bob, látva ennek az iparágnak a sajátosságait, milyen kihívásokkal kell szembesülniük a hálózatépítőknek?
Nos, Bob, látva ennek az iparágnak a sajátosságait, milyen kihívásokkal kell szembesülniük a hálózatépítőknek?
Úgy          vélem, hogy a legnagyobb kihívás, amivel szembe kell nézniük az egy szemléletváltás.          Emellett pedig az, hogy olyan módon kell tudniuk bemutatni valakinek ezt          a lehetőséget, hogy az illető maga is képes legyen ugyanerre a szemléletmód          váltásra.
Genetikailag          be vagyunk kódolva, emellett még a környezetünk is programoz bennünket.          Itt van a megváltozott gazdasági helyzettel kapcsolatos - korszerű - szemléletmód          váltás igényének az esete. A régi gazdasági modell a versenyzésről szól.          Egy jó példa erre az, ha mondjuk, veszünk egy tortát, és azt felszeleteljük.          Te is kapsz egyet belőle, meg én is. Aztán lehet, hogy még hat másik személynek          is jut belőle. Ha én többet szeretnék magamnak ebből a tortából, akkor          túl kell járnom az eszeden, le kell téged győznöm a piaci versenyben.          Csak olyan módon tehetek szert többre, hogy ennek következtében neked          kevesebb lesz. Egy korlátozott kínálat esetével állunk szemben.
A          Network Marketing úgy vélem, hogy egy olyan termékforgalmazási módszert          biztosít számunkra - az új gazdasági rend követelményeivel összhangban          - amely a végtelen kínálatról és a lelki törvényekkel való természetes          harmóniáról szól. Nincs semmiféle felső határ. Az ember azt mondja önmagában:          "Ha több szelet tortát szeretnék, akkor készítek egy          nagyobb tortát magamnak, ezt követően a tudomásodra hozom azt, hogy mennyire          élvezem ezt a tortát, és bátorítalak arra, hogy te is csinálj magadnak          egy ilyent." Ez a legcsodálatosabb rendszer, és még          egyre jobbá válik, mivel fokozatosan jövünk rá az előnyeire.
Milyen nehézségekbe ütközik az, aki egy olyan vállalati környezetből szeretne átváltani, ahol közismerten egészen mások a játékszabályok?
Milyen nehézségekbe ütközik az, aki egy olyan vállalati környezetből szeretne átváltani, ahol közismerten egészen mások a játékszabályok?
Egy          jó példát fogok most az olvasóknak ajánlani. Kérdés az olvasókhoz: Ön          jobb-, vagy balkezes? Rendben van, nos akkor arra kérem, hogy írja rá          a nevét egy papírlapra. Ezt követően vegye át a tollat a másik kezébe.          Ne csak olvassa ezt a szöveget, hanem valóban végezze is el a gyakorlatot!
Bizonyára          kezdi érezni, ahogyan nő a feszültség a szervezetében. Az ember agya azonnal          reagálni kezd. Arra gondol "Én nem írok bal kézzel. Ez annyira kényelmetlen          dolog. Olyan suta vagyok így, csak egy krix-krax lesz az egész. Bolondnak          fogok kinézni, mit fognak a szomszédjaim majd mondani?" Arra lettünk          beprogramozva, hogy a jobb kezünkkel írjunk.
Mindenki          egy bizonyos módon lett beprogramozva. Az, amit mi mondunk nem más, mint,          hogy változtassunk az eddigi programozásunkon. Olyan ez, mint egy új idegen          nyelv megtanulása. Képzelje, milyen lenne hazamenni, és azt tapasztalni,          hogy a család tagjai többé már nem beszélnek angolul, hanem mondjuk csak          franciául, vagy spanyolul. Végül azért megtanulná az ember megérteni őket,          de rendkívül nehéz és idegesítő lenne az egész, főként az elején. 
Mondanál nekünk valamit arról, hogy mire kellene magunkat átprogramozni, kaphatnánk néhány példát erre?
Mondanál nekünk valamit arról, hogy mire kellene magunkat átprogramozni, kaphatnánk néhány példát erre?
Kezdjük          mindjárt azzal, hogy meg kellene értenünk saját magunkat, ezt követően          pedig javítanunk kellene az önbecsülésünkön. Úgy lettünk felnevelve, hogy          függjünk egy vállalttól, egy főnöktől, egy testülettől. Arra lettünk beprogramozva,          hogy elhiggyük, ha iskolába járunk, jó képzésben részesülünk, egy nagy          vállaltnál megszerzünk egy jó állást magunknak, akkor majd biztonságban          leszünk. Persze mindenki tudja, hogy ez nincs így. Emberek ezreit bocsátják          el a munkahelyükről, vállalatokat szerveznek át és szüntetnek meg. Mindez          az utcákon értetlenül botorkáló, a helyzetüket kilátástalannak megítélő,          magát szerencsétlennek érző, tömegek kialakulásához vezetett.
Új          gazdasági helyzetben élünk. A világ megváltozott. Úgy vélem, hogy a világmindenség          törvényei egyre inkább kezdik éreztetni a gazdasági életben is a hatásunkat.          Egyre növekszik a szakadék a gazdagok és a szegények között.
A          Toronto Daily Star napilap egyik legfrissebb száma szerint, a legjobban          keresők 10 százaléka 314 -szer nagyobb jövedelemmel rendelkezik a legalacsonyabb          keresetűek 10 százalékánál. A jövedelemlétra alján lévőknek semmi reménye          sincs arra, hogy a csúcsra feljussanak. A régi rendszer nem képes nekik          ebben segíteni.
A          Network Marketing egyértelműen elmagyarázza azt, hogy miként lehet a csúcsra          feljutni. Az intelligens ember megérti ezt: "Igen, értem azt, hogyan          juthatok fel a csúcsra. Meg kell változtatnom az érzelmi alapon          kialakított szokások szerint működő észjárásomat."          Ez nem könnyű dolog, de vannak olyan személyek, akik törődnek velem és          segíteni akarnak nekem ebben a változtatásban. 
Vannak          persze valóban remek adottságokkal megáldott emberek, akik értelmileg          felfogják azt, hogy miről van itt szó, és mégsem képesek megcsinálni.          Azért nem, mert képtelenek szemléletmódot váltani. 
Úgy          vélem, hogy több felvilágosításra lenne szükség ezen a területen. A Network          Marketing ma még agyon új téma az emberek számára, és folyamatos fejlődésben          van. Jónéhány évre van még szükség arra, hogy szélesebb körben felfigyeljenek          rá. Jobban kellene az embereknek koncentrálniuk a megrögzött szokásaik          megváltoztatására. Kétségkívül ez sokak számára nehezen kivitelezhető          dolog, és ezért gyakran kerülnek kényelmetlen helyzetbe.
Bizonyára          észrevetted azt, hogy a gazdag emberek többféle jövedelemforrással rendelkeznek.          Úgy vélem, hogy az anyagi jólét nagyon is fontos részét képezi az életünknek.          Ennek megfelelően kell vele foglalkozni és érdemes a fogalom valódi értelmét          megismerni. Senki sem élhet teljes életet, ha nincsen pénze, hiszen pénzre          van szükségünk bizonyos dolgok megvásárlásához, melyek nélkülözhetetlenek          a képességeink kifejlesztéséhez. Az tanítom az embereknek, hogy többféle          jövedelemforrással kell rendelkezniük ahhoz, hogy vagyont gyűjthessenek          össze maguknak. Csupán egy jövedelemforrás ehhez nem elegendő. 
A Network Marketingben          az a csodálatos, hogy új jövedelemforrásra tehet szert az ember minden          egyes új munkatárs beléptetése révén. Egy viszonylag beláthatóan rövid          idő alatt akár két - háromezer jövedelemforrással is rendelkezhet már          az ember. Ez valóban változást hoz az adott személy életébe.Ez az, amit a hatástöbbszörözés elvének nevezünk.
Az          M1 azt jelenti, hogy az időnket váltjuk át pénzre.          A lakosság 95 - 96 százaléka ezt csinálja. Ennek a módszernek van egy          veleszületett problémája, ami a sajátos korlátozottságában rejlik.
Mit értesz ez alatt a "sajátos korlátozottság" alatt?
Mit értesz ez alatt a "sajátos korlátozottság" alatt?
Azt,          hogy kifutnak az idejükből. Mindenkinek azonos idő áll a rendelkezésére,          és ha valaki az idejét bocsátja árúba, akkor nyilvánvaló, hogy van egy          határ, aminél már nem képes több pénzt keresni. Az orvosok például kezdenek          manapság rájönni erre. Egy orvosnak például egyre több időt kell eltöltenie,          miközben fajlagosan egyre kevesebb pénzt keres. Ugyanez a helyzet a fizikai          munkással is. Nem véletlen, hogy a jogászok szótárában a legfontosabb          kifejezést a felszámolható órák száma képezi. Az M1-es típusú jövedelemszerző          stratégia az, amit az iskolában oktatnak nekünk, és amit a szüleinktől          is leginkább eltanulhattunk.
Ha          valakinek sikerült is meggazdagodni az M1-es stratégia alkalmazása révén,          biztosak lehetünk benne, hogy mindezért az egészségével fizetett meg.          Kompromisszumkötésre kényszerült az illető az autó- és lakásvásárlás során,          a nyári üdülések tekintetében, a gyermekei iskoláztatásában és a ruházkodása          területén is, mivel mindezekhez pénzre volt szüksége.
Az          M2 egy kiváló stratégia, aminek a lényegét a befektetett          pénzből keletkező jövedelem jelenti. Azok, aki          jól értenek ehhez a módszerhez, tisztában vannak azzal, hogy a hatástöbbszörözés          elve fontos szerepet játszik ezen a területen. Száz személy közül, mindössze          csak hárman értenek ehhez a technikához, és néhányan közülük igazán tehetségesek.
Minden          kétséget kizáróan az M3 stratégia az, amit a gazdagok          állandóan alkalmaznak. Ez a hatástöbbszörözés elve. Körülbelül          csupán a lakosság egy százaléka alkalmazza ezt a módszert, miközben az          összes keletkező jövedelemnek legalább a 96 százalékát ők teszik zsebre.          Az M3-as stratégia azt jelenti, hogy úgy teszünk szert több jövedelemforrásra,          hogy megtöbbszörözzük az időnket mások munkája révén.          Ez egy csodálatos dolog, és a Network Marketing pontosan ezen alapszik.
A          jövedelemszerzésnek semmi köze sincs a munkához. Ez aztán az igazi ellentmondás!
Kérlek, beszélj erről bővebben!
Kérlek, beszélj erről bővebben!
Napoleon          Hill, aki eddig mindenkinél többre tanított bennünket a jövedelemszerzéssel          és a vagyonteremtéssel kapcsolatban, azt mondta, "Ha azok közé          tartozol, akik szerint a kemény munka és a becsületesség gazdaggá fog          téged tenni, akkor verd ezt ki a fejedből, mivel ez nem igaz. A gazdagság,          ha egyáltalán bekövetkezik az ember életében, az nem a szerencsén, vagy          a véletlenen fog múlni, hanem meghatározott alapelvek egy konkrét igény          kielégítése céljából alkalmazásának köszönhetően fog bekövetkezni."
Nézzük          meg akkor most, hogyan is kell ezt értenünk a Network Marketing esetében.          "A gazdagság, ha egyáltalán bekövetkezik az ember életében, az nem          a szerencsének, vagy a véletlennek lesz köszönhető, hanem meghatározott          alapelvek egy adott igény kielégítése érdekében történő alkalmazásából          ered." Van -e valódi igény arra, hogy valaki megmutassa az M1-es          jövedelemszerző stratégiát követő, vesztes pozícióból az M3-as módszer          irányába való elmozdulásra kész jelentkezőknek azt a bizonyos 96 százaléknyi          jövedelmet? 
Van-e          kereslet egy olyan személyre, aki képes másoknak megmutatni, mikét lehet          a szegénység és a gazdagság közötti szakadék mértékét csökkenteni?
Úgy          gondolom, hogy óriási szükség van erre, és éppen ez az, amit a Network          Marketing képes nyújtani. Mi meg tudjuk másoknak mutatni azt, hogyan kell          a jövedelembeli különbségeket lecsökkenteni. Mi meg tudjuk az embereknek          mutatni, hogyan tegyék nap mint nap azt, amit leginkább kedvelnek, és          egyúttal megkereshetik azt a jövedelmet, amire ahhoz van szükségük, hogy          kedvükre éljék az életüket.
Nem          hiszem, hogy arra születtünk, hogy mindig csak dolgozzunk. Úgy vélem,          hogy a munka van miértünk. Én minden nap dolgozom, de ezt nem tekintem          egyáltalán munkának, mivel kimondottan kedvelem mindazt, amit teszek.          Mókásnak tartom azt, hogy időnként olyan jól megfizetnek engem mindezért.          Ingyen is elvégezném ezt a tevékenységet, hiszen igazán nagyon kedvelem,          amit csinálok. Ha kedvvel csinál az ember valamit, akkor minden összhangban          van. Ez akkor következik be, amikor a tudatos és a tudattalan elménk,          valamint a testünk szinkronban van, és mi valóban szeretjük azt, amit          végzünk. 
Mondanál nekünk valamit a szeretet szerepéről a Network Marketingben?
Mondanál nekünk valamit a szeretet szerepéről a Network Marketingben?
Természetesen!          Ez egy olyan terület, amimnek az emberek egy kicsivel több időt szentelhetnének.          Úgy tekintem a szeretetet, mint egy rezonanciát. Itt egy valódi harmóniáról          van szó. Azok a személyek, akik szeretnek másokon segíteni, ők az igazi          nagy nyertesek. Erről lépten-nyomon meggyőződhetünk a Network Marketing          esetében. A valódi nagy nyertesek itt élvezik látni azt, amikor egy-egy          személy felébred, és rájön a dologra. Szeretik azt, ha az embereket nyertesnek          láthatják.
A          közelmúltban volt alkalmam látni egy házaspár megjutalmazását. Ott álltak          a hallgatóság előtt és elmondták, hogy 13 évvel ezelőtt összeházasodtak,          majd később elváltak. A gyermekeik miatt azonban, tartották a kapcsolatot          egymással. Az egyikük csatlakozott egy Network Marketinges céghez, és          beléptette a csoportjába a másikat. Az eredmény az lett, hogy megint összeálltak          - három és fél év különélés után. Ma már ismét boldog házasokként élik          életüket. Kedvelik azt, amit csinálnak, szeretik egymást, és szeretnek          másoknak segíteni. És mit gondol, ki kapta a legnagyobb jutalmat mindezért,          ki mondhatja leginkább elégedettnek magát? Az a személy, aki a szponzoruk.          Az ember számára a legnagyobb jutalom az, ha segíthet másoknak abban,          hogy ők is nyertesek legyenek. 
Az összeállítást a          "Networking Times" MLM-es folyóirat alapján fordította: Te is szívesen részese lennél a szakadék áthidalásának?
Csatlakozz hozzánk és a WTCC Team mindenben segít, hogy valóra válthasd!
 
 










 
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése